tisdag 31 oktober 2017

Tomten som kom fram efter 10 år.

Handarbeten som blivit på hälften.
Ja det finns en hel del som nu denna tomte
som kom fram helt i misstag när jag sökte
efter garn från mina garnkorgar.
Jag började på den för ca 10 år sedan, men
det var ett så stort arbete och julen började
närma sej och jag visste att den inte skulle hinna
bli färdig till jul, så den blev satt tillbaks i
korgen och där har den nu varit i många år.


Men beskrivningen hade jag kvar och stor
del av garnet och ni kan säkert tänka att nu har
jag inspiration att få den färdig när det finns en
liten pojke som kanske skulle gilla att gå och
bära omkring på den.


Så här långt har jag fått gjort och nu den här gången skall
den bli färdig! :)

Sköt om er!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar