torsdag 5 oktober 2017

5 år.

Det har gått 5 år sedan jag skrev
min första bloggtext.


Så jag bjöd min man på bakelsekaffe i kväll,
han funderade att vad det var fråga om :).

På fem år har det hänt så massor med saker
och bloggtexterna har varierat, det har liksom
blivit min dagbok som alla har kunnat läsa.
Pyssel, inredning, handarbete, recept på mat och
bakverk och mina tankar om livets gång.
I början blev det nya texter varje dag men i mellan
har det blivit lite små pauser, men nu har jag tänkt
sätta ner lite mer tid igen så får vi se vad det blir.

I mataffären som jag dagligen gör våra inköp
så måste jag alltid gå förbi tidningshyllan för
att kolla om det kommit några nya tidningar
och idag fick jag syn på ÅRETS FÖRSTA
JULTIDNING, ni vet säkert att jag älskar julen
och förberedelser så detta var dagens höjdpunkt.



Massor med trevliga tips på pyssel och bakverk.
Jag vet att det ännu är för tidigt att börja skriva om julen,
jag lovar att jag skall försöka hålla mej ännu.

Hoppas ni orkar hänga med i fortsättningen också!
Ha det så bra!

Kram, Monica

2 kommentarer: