tisdag 14 oktober 2014

Tidningsspring.

Har varit i fem olika affärer och sökt Novitas socktidning
men utan resultat, 
Nu skulle jag kunna sticka vanliga sockor utan beskrivning
men NU VILL JAG HA denna tidning för att få ny mönsteride'er.



När jag är hemma så har jag alltid yllesockor på mej.
Det första när man vaknar på morgonen och på vintern
till och med sover jag med yllesockor på fötterna.
Och vad är skönast när man kommer hem från jobbet
jo när man får dra sina yllesockor på fötterna och slänga 
sej i soffan.
Kanske tidningen kommer emot mej någonstans ännu.

Ha en skön onsdag!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Hoppas du lyckas hitta den! Eller går den inte att beställa?
    Visst är det skönt med yllesockor!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Teetee har en ny socktidning de e bara att komma till teetee shop. H. Annemaj

    SvaraRadera