onsdag 1 oktober 2014

Nu har vi börjat igen.

Vattenlöpa. jag och min väninna vi har hållit
på en par år.
Det blev lite senare i år på grund av jobb och
ena med det andra, som vi kom i gång.
Simhallen öppnar sina dörrar 6.15 och då står vi där
med många andra som gillar att börja morgonen med
ett dopp i plurret.
I bland känns det lite trögt att stiga upp så tidigt men 
när man en gång är där och kommer i gång och känslan 
sen efteråt så då ångrar man inte att man stigit upp så
tidigt.
Det är så gott som samma mänskor på morgonen, alla
hälsar på varandra och byter några ord med varandra.



Jag är ingen bra simmare men med simbältet är det 
skojigt att få motion på detta sätt.
Så nu har hösten kommit när vi har börjat plaska igen.



Dagens vackra färger,
Nu ut på kvällspromenad.

Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Härligt att vara så morgonpigg . Jag brukar också vattenjogga.Det är bättre för mej än att simma tycker jag.Du är duktig som orkar dej upp så tidigt på morgonen. Jag som är morgontrött brukar ta mina pass kvällstid.Underbart vacker höstfärg på träden som du fotograferat.
    Kram, Susanne

    SvaraRadera