måndag 13 oktober 2014

Dekorationsbelysning.

Har sett i flere blogg bollljus-slingor och tyckt
att dom sett fina ut.
Nu när vi fick till försäljning dekorationsbelysning
så köpte jag den åt mej, inte vanliga bollar men jag
gillar dessa.


Har gått runt med slingan och har inte riktigt kunnat
bestämma var jag skall placera den.
Men nu får den hänga bredvid fönstret, så ser jag på
den några dar, så kan jag kanske bestämma mej att blir den
där eller i något annat rum.



Nu lyser den där vid gardinen.
Jag har köpt sockgarn i dag för jag fick sån lust
att börja sticka sockor när jag såg från bloggen
Tinis vita hem hennes fina sockor hon stickat.
Men nu har jag suttit framför tv.n hela kvällen
så det blir till morgonkväll förrän jag kommer igång
med dem.

Sköt om er!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. De där ljusbollarna är jättefina!
    Nog finns det så många härliga strumpgarn i affärerna nu! Jag stickade några par i fjol, men nu för jag garn åt min mamma som gärna vill ha en uppgift.
    Ha det gott! ♥︎

    SvaraRadera
  2. Så kul att du skrev om ljusslinga, jag som precis tänkte på att snart är det dags att plocka fram den jag har. Nu blir jag sugen på att hitta en ny! Det behövs lite ljus i höstmörkret nu och så bra med sådana som inte behöver tända utan kan ha på timer.
    Ha en fin dag! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Hej. Det blev dom mindre koppar färgade bollarna för mej i dag. Har också provat den på flere ställen. Hälsningar från Pellinge av kunden på ditt jobb i dag. Jag som också har flera hus.

    SvaraRadera