torsdag 14 november 2013

Vaniljsocker i damsugspåsen.

Torsdags städningen är gjord. 
När jag kom från jobbet idag, så sa jag åt
min man och Ben att dom skulle ta sin kvälls
länk, för nu tänkte jag städa och fixa lite med mina
uppköp jag gjort idag. Vaniljsocker i damsugspåsen
och sen satt jag igång ( det blir en härlig vanilj doft i  
hela huset ). Sen till det bästa, när det var städat kunde
jag äntligen plocka fram mina 3D stjärnor, tänkte först
vänta till första advent men nej jag ville ha fram dem med-
detsamma. Det blir ett så vackert sken av dem.





Nybryggt kaffe och nu njuter vi.
Ha det så bra!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Oj va de blev fint! H.AMA

    SvaraRadera
  2. Oj vad vackert och mysigt du fick det på fönsterbrädan...
    Stjärnorna är för härliga!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Jag har städat här idag, gubben har stoppat i citrondoftande kulor i dammsugarpåsen så det bara stinker! Är nog bättre med vaniljdoften! Får pröva det i nästa påse! Undebara stjärnor, visst längtar man nu! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera