torsdag 7 november 2013

Pippi på ljus.

Jag har pippi på ljus, här bränns det ljus en     
hel del per kväll, som säkert i många andra    
hem också. den här veckan har bara gott så   
 man har inte riktigt hunnit med, inget handar-   
bete eller pyssel har det heller blivit av. Många
ide'er har jag eller kanske lite för många för jag
 vet inte var jag skall börja, så det har blivit lite   
 slappande och brännande av ljus, men sådana    
kvällar behövs också.                                      




Trevlig torsdags kväll!
Kram, Monica

5 kommentarer:

  1. Här eldas det i en kakelugn för att hålla värmen och ljusen brinner här också!
    Kram från Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en likadan ljuskrona men i stålgrått :-) Här eldas också ljus både inne och ute ...varje kväll . Så mysigt !
      Kram, Sussi

      Radera
  3. Vissa veckor går helt och hållet åt till jobb plus en massa möten, som mina senaste veckor. Då är det skönt att varva ner med tända ljus. Hoppas din helg blir precis som du vill ha den! ♥

    SvaraRadera
  4. Visst är det mysigt med tända ljus. Det går åt en del så här års. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera