söndag 17 november 2013

Vägglykta.

Fyndade här i veckan en förpackning med två
vägglyktor för 13€. Jag fick ide'n från förra
veckans bloggträff och besöket hos Perfect
Home showroom.

  
Så jag satt min man att söka två brädstumpor åt
mej. Hade tänkt testa ättiksbehandling på bräderna,
men så hittade han ett bräde som hade så bra utsprungs-
färg så jag tyckte att dom fick vara som dom var.


Sen skruvade han fast dem på var sitt
bräde. Oj vad det blev bra.



Sorry, lite suddig bild ( jag var så ivrig ).


Det är bra att ha ljus lite alla ställen,
för idag har vi storm här, så det kan
bli elavbrott, när som helst.
Nu skall jag ut och plocka lingonris och
lite kvistar.

Ha en bra dag!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Nå jo det blev ju super fint... Jag såg också med pysselögat på de fina lampetterna på "showroomet".. Du är nog så effektiv att fixa grejer... Super snyggt blev det!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Det är bra att plocka idéer lite här och där...
    och betydligt billigare. Snyggt blev det.

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Så fint de passade där på tegelväggen!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera