onsdag 12 juni 2013

Soliga bilder i regnvädret.

Har haft regn väder idag, så jag tänkte visa lite soliga
bilder från söndagen. Min fågelbur som jag målade vit
i vintras, tog jag med till skären i söndags, för jag hade 
kommit på var jag kunde ha den. Vi skämtade, jag och
min man när vi lastade båten att om grannarna på andra 
sidan sundet ser när vi lastar ur båten så skulle dom nog
tänka att nu har dom tagit undulaten och fågelburen med
sej också. ( vi har ingen undulat). Men vi såg ingen och
buren fick sin nya plats i övrevåningens fönster.




Syrenerna blommade nu för fullt.
Så jag plockade alla vaser fulla och det spred sej en 
gudomlig doft inne. Vit duk på vardagsrums bordet och
vasen full med syrener, det skulle ha varit midsommar
fint, en sådan feelis fick jag.



Ha det så bra!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Syrenerna blommar över så fort bara, synd. Så vackert du gjort! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera