lördag 8 juni 2013

Korna på grönbete.

Idag när jag kom från jobbet så tänkte jag först att vi 
fått kor på besök men dom var nog i sin inhängnad på 
andra sidan av vår väg, så jag måste in och söka kam-
eran förstås.



Nu har vi kalasat min man och gästerna har åkt hem.
Jag skulle visa mina bakverk men kom ihåg när det 
var för sent att fota då var det bara halva kakor kvar
och jag kunde inte be gästerna vänta för att jag skulle
få fotografera. men det blev smörgåskaka, hallonkaka
och lördagsbakelser som jag bjöd på. Hade tänkt åka
ut till skären ännu ikväll men det blåser en hel del så vi får 
se i morgon på morgonen. Nu har jag färgad trädolja till
bordet som jag hittade i bodan så de kliar i fingrarna att
komma ut och måla. 

God fortsättning på lördagen!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar