lördag 1 juni 2013

På upptäcktsfärd i uthusen.

Jag blir bara sååå glad när jag hela tiden hittar alla möjliga
gamla saker. I den här bodan så har jag aldrig tittat vad det 
fanns bakom den här dörren förrän idag, och jag bara säger
att man har tur. Ett ljuvligt bord, som kommer att bli ett ute 
bord och helt i skick. Och massor med annat, här får ni se.


Bakom den här dörren fanns fynden.


Iiiik titta vilket bord.






Blommorna har fått ny mylla. bandet som syns på bilden
är där för att min man har stegen fast i det, för han målar
taket på andra sidan.
Nu skall jag fortsätta, jag håller på att måla utetoan, kanske 
jag visar den i morgon.

Ha en bra lördag!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Är det första sommaren som ni är där? Vilka fynd du gjort! Ser att ni har fint väder också, här har det regnat hela dagen:( Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, första sommaren som det är vårt eget. Tidigare när svärmor var här om somrarna så var vi bara på besök, men övernatta ej.Då gick man ej och snusa i alla förråd, nu ser man allt med andra ögon.
      Monica

      Radera
  2. Vilken underbar lycka att hitta dessa fina och vackra saker och möbler. Sen att återanvända dem på bästa sätt. Lycka till och ha en fin lördagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera