söndag 9 juni 2013

Rosa kaffestund och järnsängs fynd.

Åkte i morse i väg till skären, vädret var det bästa, ingen
vind att prata om, men hujedamej när vi kom hem för en
timme sen då var det andra bullar.
Börjar med två bilder som visar hur det har förändrats i 
växtligheten på ca en månad.



Och idag taget, mycket trevligare.

Dottern hämta åt mej en rosa termoskanna, som jag drömt om,
så att den skulle matcha mina andra rosa saker. Så dags kaffet
gick i rosa och rosor.


Är den inte läcker?



Från Ikea hittade jag så här söta servetter.

Men till dagens fynd två järnsängar grävde jag fram från ett 
förråd, eller egentligen en säng och två gavlar. Måste fundera 
vad jag skall hitta på med dem. Sängen vägde enormt. Gavlarna
skulle jag kunna använda och fixa dom till våra sängar här på landet.





Dom ser ut som tallkottar.
Har massor med bilder att visa, men jag visar mere
en annan gång, kanske i morgon.

Ha det så bra!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Så fina sängar du hittat i dina
    förråd, ibland är fynden närmare än man tror.
    Jättemysig fika, och fin termos.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera