fredag 15 mars 2013

Tabletter till bordet.

Köpte förra veckan linnefärgade tabletter till vårt
nya laminatbord, för jag vill nog ha tabletter under
då man äter och dricker kaffe, för att skydda bordet.



Men jag skulle nog kunnat titta i skåpet före jag köpte nya,
för jag hittade två omgångar med tabletter som passar perfekt
till det här bordet. Så nu har jag 8 tabletter av alla, men dom
skall väl tvättas emellan så då är det bra att ha att byta till.


Dom här hade jag helt glömt bort. Jag har vävt dom på
början av 80-talet när jag gick i hemslöjdsskolan, som
den hette på den tiden, dom har inte tidigare varit i
användning.


Och sen ännu tredja alternativet, som är köpt för par år sedan
passar också bra.



Nu skall ni ha en bra början på veckoslutet!

Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar