torsdag 21 mars 2013

Kvällskaffe.

Vi har i kväll varit på besök hos min syster och
hennes man, egentligen var det ett försenat
födelsedagskaffe. Jag hade förstås min kamera
med mej, den måste vara med över allt, ifall något
intressant dyker upp. Min syster gillar att sy och 
fixa, så varje gång har hon något nytt som hon
har hitttat på. Dom har en schäfer som heter Essi,
jag fick ljuvliga bilder på den, när den riktigt njuter
på sin kökssoffa. Men sen tog jag nog också andra
bilder. Här visar jag en del.




Essi fram ifrån, sidan och upp i från.


Dom har en fin vägg som ser ut som riktigt tegel
fast det är en tapet.


Lyktor och ljus.


Gamla lampor.


Och nya lampor.

Nu blev klockan så mycket ren, att ett varmt bad, te
och sedan och sova. FREDAG i morgon IGEN.

God natt!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar