lördag 16 mars 2013

Flytt show.

Den här dagen har gått i flyttningslassens tecken.
Vår son med sambo flyttade idag närmare centrum
från utsidan av stan. Dom har bott ca 4 år ihop men
nog hade dom samlat på sej grejer under den tiden.
Jag jobbade till 14 och där efter anslöt jag mej till
flyttgänget. Då var största delen av grejerna på sina nya platser.
Så gardin strykning och uppsättning blev mitt jobb.
Men nu är vi på landet igen efter 9h arbetsdag.
Så jag tänker slappa framför brasan med lite rött-
vin, och bastu efter en stund.


Den fick förra söndagen för mycket vatten så den
har växt under veckan onödigt hög.

Trevlig lördags kväll!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Ja nog förstår jag att det samlas en massa på 4 år... Flyttade dottern för ett år sedan till en ny studiebostad och
    jestas va grejer hon hade...
    Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera