onsdag 17 september 2014

Tv-rummet som blev matrum.

Min lediga dag började med fönstertvätt igen,
därefter hade jag massör och sen har jag bara
gjort roliga saker som att se på lite tv, varit ut
med Ben i det fina solskenet, gick en runda till
stan och köpte rosor åt mej, jag tyckte att jag 
var värda dom.


Här är några bilder från vårt matrum, som jag lovade.



Den stora spegeln som står på golvet, så har
jag inte ännu bestämt att blir den kvar där
eller flyttar jag den till tamburen.



Ljus och blommor skall det vara, så blir det lite lyx i vardagen.



Nu har jag kål-lådan i ugnen och skall duka bordet
för min man kommer snart från jobbet.

Ha en skön fortsättning på dagen!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Så fräscht och fin och vilka fina rosor du unnade dej!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för din kommentar om Elsa! Javisst är det roligt med de fyrbenta! Roligt att titta in hos dig! Ha en fin dag!

    SvaraRadera