fredag 26 september 2014

God Jul!

Nej jag bara skojar, men nu har faktist dom första 
julvarorna droppat in.
För varje år tycker man att dom kommer tidigare
och tidigare.
Lyktor och ljusburkar har jag tagit fram men tomtarna 
får nog ännu vänta i sina lådor.
Men jag måste nog medge att lite julfeelis fick jag nog
meddetsamma när jag såg dem.
Har planerat hur jag skall sätta fram den och bygga ett
julland för dom, får se hur det går.
Ljuskronor mer bling bling har jag hängt upp i dag tre olika
modeller, men dom kan man ha framme hela tiden dom är
inte prescis julvaror, många kunder har nog också beundrat
dem idag.
Lyktor, ljusskålar och ljus går det mycket av, och det är 
skojigt att höra när kunderna tycker att vi har vackra saker.



Ute blåser det så det ulvar i knutarna, men vi har varmt
här inne för brasan har varit på i kväll.
Trevlig weekend åt er!

Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar