torsdag 4 september 2014

Nästa vår bjuder på massor med pastell färger.

Borta bra men hemma bäst.
Efter två dar inköps resa är jag hemma igen.
Så mycket vackert och trevligt att man tycker 
att varorna skulle kunna få komma meddetsamma,
men så är det ju varje gång och nu kommer ju höst
varorna som man då tyckte att skulle ha fått komma
då man köpte dom.
Massor med härliga pastell färger i inredningen både
textilier och hårdvarorna som vi kallar alla korgar, möbler,
speglar, klockor och prydnadsföremål mm.


Är dom inte läckra dessa korg förvaringslådor,
kommer pastellfärgerna, dom vita och bruna ( eller den omålade som
är längst under.)


Bänken med förvaring under sittdelen, den skall jag själv
ha bara den kommer till affären.


Den blev beställd och stjärnknoppsbrädan.


Dom två längst till höger i bakre raden och lådbänken framför dom kommer.


Massor med väggklockor, ingen lätt match att välja.


Stora numror, små numror eller bara bling bling.


Han var glad men honom köpte jag inte.


Dom här var så söta.


Dom granna golvdynorna kommer.


Även resväskorna var färggranna.


Den stora runda hyllan i svart gillade jag, kommer även i vitt.
Dom stora korgarna, ni vet min svaghet för korgar och lyktor.
Serieborden som blir lite bakom lyktorna var fina.


Flaskhjulslyktor.


Dessa svarta järnställningar för köksredskap blev också inhandlade
och zinklyktorna.
Korgunderlägg till engångstallrikar.


Stjärnkrukor förståss.
Nu får jag sluta för ingen orkar säkert se på fler bilder.
Nu är det kvällskaffe och bastuvärmning som gäller.

Ha en bra kväll!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar