söndag 20 oktober 2013

Te eller kaffe.

Nu har det blivit nya texter igen.
Så att man hittar te och kaffepåsarna 
 så måste det ju finnas text på  lådorna
Jag satt och harma mej igår kväll när tex-
      
ten inte alls blev bra, men min man sa att 
det är handarbete så det får synnas att det
är lite snett.( det var hans åsikt)


Nedan hur filterförvaringen såg ut tidigare.


Det var en period som allt i köket skulle gå
i blått och vitt, man man ändrar sej med åren.

Ha en bra början på veckan!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Det blev snyggt! Och jag håller med din man...det skall synas att det är handgjort,hemgjort! En del av charmen sitter ju där:)

    SvaraRadera
  2. Jag har också gillat ditt gamla motiv, men jag har ändrat mej också, snyggare med vitt och texten och den ska inte vara perfekt! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera