lördag 28 september 2013

Oj, nej.....

.... jag får inget förnuftigt gjort idag. Började med mitt stick-
projekt, som blev en yllesocka som jag av någon anledning
lämnat på hälften, så nu skall jag sticka den färdig förrän jag
börjar på något nytt.
Men sen fick jag för mej att laga några kort. Återanvändning
igen. Klippte från gamla födelsedagskort och limmade på nya
kort, lite texter och ett annat gammal kort fick lite spetsband.
Det kan vara bra att ha några kort på lager.
Det var så roligt att jag glömde bort allt annat som matlagning
och bakning odylikt. Maten fixade jag för en stund sedan och
nu tänkte jag gå ut i skogen och plocka lite kvistar till mina bl-
omlådor och kanske jag ännu hinner baka.





Nu skall ni alla ha en bra fortsättning
på lördagen!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. När man gör något roligt så försvinner tiden fort! Hoppas att du hinner baka något också! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera