tisdag 17 september 2013

Feng shui.

Hittade i hyllan jag började städa, en gammal
inredningsbok, som jag började titta i. Där fanns
mycket intressant med färger i inredningen, vilka
färger som har lugnande effekt och vilka som pi-
ggar upp. Men mest intressant är nog feng shui.
Jag tror det nog stämmer med mycket, som tex
med det att städa och röja bort saker, kasta bort
sådant som man inte använt på länge, hur man plaser-
ar möblerna i ett rum. Feng shui kartan som är
indelad i nio rutor, av den kan man få hjälp, om
man har problem med möbleringen.


Färska blommor, speglar, kristaller och
runda föremål skall det finnas i ett hem
om man får tro på FENG SHUI, 
mycket intressant. Skall fortsätta att
studera mera om det. Om ni blev nyfikna
kolla från GOOGLE och och skriv feng shui karta.


Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Det skall jag göra. Jag har hört att det skall finnas en sådan karta men aldrig riktigt tänkt till slut tanken.
    Tack för att du påminde mig:)

    SvaraRadera