fredag 25 januari 2013

Mitt jobb.

Jag jobbar på ett varuhus och är ansvarig
för textilavdelningen. Jag sköter inköpen,
framsättning, dekorationen och försäljning.
Och idag hade jag min kamera med mej,
( nu tänker nog många att nu går det för 
långt, att jag till och med på jobbet foto-
graferar, men än sen.) tog lite bilder av
vad jag lagat fram. nu går man bara och
väntar att vårnyheterna skall anlända.     
Nästa vecka skall vi  åka och köpa in
nästa höst och vinterns varor.

Dom här skulle passa bra om man hade en
skidstuga eller jaktstuga att inreda.


Och här är populära textdynor och gardiner.

Nu skall ni ha ett bra veckoslut.
Kram, Monica


2 kommentarer:

  1. Vi tycks ha lite liknande jobb du och jag ,vackert dekorerat ,trevlig helg ,nette

    SvaraRadera
  2. hej hittade just dej, o vilken fin blogg. jag älskar oxå stjärnor :) var finns detta varuhus med såna här vackra inredningar då? ha en fin dag! Carolina

    SvaraRadera