onsdag 16 januari 2013

Fotoöverföring.

Jag måste visa min fina kass som jag fick
av min syster igår. Hon hade printat foton
direkt på ett tyg som hon sen sydde fast på
kassen. I bloggen Så vitt ja vet, tipsade om
detta här en dag, och nog blev kassen skojig.
Med foto på mej och min man när vi hade
förlovat oss och sen på ena bilden är våra
barn riktigt små. Det är en kass med trevliga
minnen.


Och in i den här kassen fanns en härligt mjuk
sjal, av ett skojigt lockgarn som jag kallar det.
den värmer bra när vi igen går mot lite kallare
dagar.


Nu tänker jag sätta mej i soffan och
njuta med en mugg ingefärate och
bara lata mej.

Trevlig kväll åt er!
Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig halsduk! Det garnet var liksom gulligt. Kassen är också jättefin.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Nåmen försenade grattisar ! Och kassen blev ju verkligt fin.. Värdefull med kära minnen på !
    kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. så fin kassen e :) syns på lördagen, o då får du min födis present :)

    SvaraRadera