lördag 24 november 2012

Lillajulförberedelser.


Nu har jag bakat pepparkakor och tårtor,
och städat färdigt till lillajulen. jag kunde
inte låta bli att tända ljusstakarna jag brukar 
försöka hålla mej till första advent men dom
lyser så vackert i mörkret. Här får ni en bild
kavalkad av hur köket så ut före det fick sin
julklädsel. Så nästa veckoslut när vi kommer
till landet så kan vi bara njuta av helgen.









Men nu skall vi dricka kaffe och äta jultårtor.
Trevlig fortsättning på veckoslutet.

Kram, Monica

4 kommentarer:

  1. otroligt vackert! Nu är det nog bara att njuta. Ses på måndag 6.15...
    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort det!

    Julen är min favorit tid också,
    pyntar huset till bristningsgränsen,
    och sen har jag en jäkla brådska att få allt bort städat genast efter nyår.

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket varmt och ombonat kök du har! Härlig julklädsel! :-)

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det! Ljuvlig stil, påminner mej om min :)

    SvaraRadera