fredag 30 november 2012

Fredagskaos.

Ingen vanlig fredag, på många sätt annorlunda.
SNÖSTORMEN som har vänt upp och ner på
allt.Vi har inte farit till landet idag och det är
ändå sådant som sällan händer, orsaken är den
att min man är på jobb fortfarande från det
att han for i morse klockan 7 och det beror
på att många är utan ström och han hör till 
dem som ska fixa att folk för strömmen
tillbaks. Jag tycker nog synd om dem alla
som är ut på jobb i det här ovädret. Jag
har riktigt dåligt samvete som får mysa
här inne i värmen. Nu skall jag se på en
film som jag fick ifjol till julklapp, det
är en film att rekomendera om ni inte
sett den ( ett julklappstips ) det handlar
om en bloggerska , mer berättar jag inte
om någon vill se den.

Super rolig film.
Trevligt kväll trots allt.
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att sitta inne.. Men jag tyckte att det var helt härligt att krisa med bilen i snöhögarna i Borgå.. Men tomt var det.. Du har lagat det så mysigt i ditt kök..
    Ha det gott i snöstorman !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. En så trevlig ny bekantskap! Har kikat lite i din blogg och oj så jag tycker om allt jag ser!
    Väldigt mysigt kök till julen!!!

    Kram!

    SvaraRadera