tisdag 27 augusti 2013

Som turist i sin egen hemstad.

Har firat en solig ledig dag idag, och lekt turist
med dottern som också turade att ha ledig dag.
Massor med turister så vi gick med i vimlet med
kameran i högsta hugg, så ingen tyckte att vi var
någo extra när vi fotade lite överallt. Nya Laura
Ashley butiken var söt som en karamell, men gan-
ska så lite produkter.



Och en härlig blomaffär.


Dottern tog en vilopaus medan jag fotade.


Hon tyckte att även jag måste med på en bild.


I denna shop fanns det ljuvliga saker.




Efter det var det dags för en fikapaus. i Cafe Helmi, som har ljuvliga bakverk.


Jag har hemma en likadan bricka, jag skulle
kunna skriva något trevligt på min bricka.


Och det smakade jätte gott.


Prinsessa för dagen.
Vi hade en trevlig dag.

Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Borgå är bara så ljuvligt... Man känner sej somom man skulle vara utomlands då man strövar omkring i gamla stan...
    Härligt med mor-dotter dag..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera