fredag 5 april 2013

Weekends planer.

Jag upprepar mej igen, men fredag och ny
Lantliv det är bara så trevligt med dessa
två. Bloggen Trädgårdsflow, har jag bekantat
mej med först nu, fick tips via tidningen.
Ljuvligt om man gillar trädgårdsgrejer och
det gör jag, så den måste man börja följa
med. Visar lite inspirerande sommarbilder
från tidningen.



Snart har vi det så här.


Dom här skulle vara ljuvliga.


Idag har jag varit till målaffären och köpt målning
till vårt vindfång, den skall få en uppfräschning.
Men det kommer jag att visa imorgon.

Ha en bra början på veckoslutet!
Kram, Monica 

1 kommentar:

  1. Right here is the perfect blog for anybody who hopes to understand this topic.

    You know a whole lot its almost tough to argue with you (not
    that I personally will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a subject that's been written about for ages. Excellent stuff, just great!

    Feel free to visit my blog; Juegos Gratis

    SvaraRadera