tisdag 16 april 2013

Flaskpyssel.

Säkert har alla tomma flaskor i sina skåp, i alla
fall jag. Så jag började limma rep kan man väl
inte säga men band på en flaska, tog lite vad jag
hittade i skåpet för material och sen köpte jag
lite snäckor som jag limmade på ett band och
knöt runt. Sen hittade jag stjärnljusbehållare
som är menat att sätta i en flaska. Nu är första
proto typen färdig, jag skall laga två ännu, men
dom blir alla lite olika.





Nu hade jag en mörk flaska, så det syns lite mörkt
igenom, följande blir en klar flaska.
Nu tar jag en kaffepaus och sen fortsätter jag.

Kram, Monica

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så fint du gjort, lite somrigt. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. den blev ju super fin :)
    sindy

    SvaraRadera