fredag 12 april 2013

Ingen vanlig fredags kväll.

Vi åker varje veckoslut till landet, far på fredagen
och kommer tillbaks till stan på söndags kvällen.
Det har blivit sådan rutin, som vi i snart 33 år gjort.
Men sen om det är något annat som måste göras att
det inte lyckas, så det är ovant att vara en fredags 
kväll i stan. Min man är och hjälper vår dotter hon
byter bostad och behövde flytt hjälp, själv hann jag
inte med när jag kom från jobbet för en stund sedan. 
Så nu sitter jag
och ser på sommarbilder och sen skall jag göra en
lång promenad med Ben. För den är det säkert också
tråkigt när den inte får vara på landet och springa lös.


Fotot är taget med mobilen, därför är bilden inte
så klar.

Trevlig weekend åt er alla!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Fina sommarblommor du har, och bilden är fin fastän det är mobilen! Då har ni inte så långt till er stuga när ni kan åka iväg varje helg?
    Ha en fin helg fastän du inte får åka iväg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera