onsdag 22 juni 2016

En midsommarhälsning.

Jag måste få visa de vackra kortet som
jag fick av min väninna i dag.
Hon har konstnärliga talanger minsann.
När jag öppnade kuveret kände jag direkt
igen stället, vårt skärgårdshem.


Och inne i kortet fann jag vårt badberg.


Mycket arbete har hon satt ner på att
rita alla fina detaljer och Ben finns med där också
och jag syns bakom träden, så jag har inte hunnit fram
till berget än :)

I morgon åker vi ut dit och skall förbereda för midsommar-
gästerna, som kommer på fredagen.
Blir trevligt att samlas runt bordet här ( bilden ovan ) 
med god mat och dryck.
Vi får hoppas att vädret blir fint.
Väderprognosen har varit fram och tillbaks.
Ena dagen har det varit regn på kommande och
andra dagen sol,
så det är bara att tacka och ta emot allt som kommer,
med huvudsaken är ändå ett glatt sällskap.

Sköt om er och
en TREVLIG MIDSOMMAR!

Kram,Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar