söndag 24 april 2016

Mjöd.

16 liter mjöd har fyllts på flaskor i dag.
Har haft som tradition att bjuda mina jobbkompisar
på mjöd och munkar till valborg, så 8 liter tar jag med till jobbet
0ch resten dricker vi själva.



Munkar och rosetter. Bilden är från i fjol.

Inkommande vecka blir en pendelvecka, för min man
har ännu en vecka vintersemester kvar, så han blir på
landet med Ben så jag får pendla mellan stan och landet.

Nu blir det bastubad och sen Solsidan.
Serien har kommit många gånger i repris men
man tröttnar inte att se på den, om och om igen.

Trevlig kväll!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Du har varit så flitig i köket! Jag har inte lagat mjöd på flera år. Du har så rätt att det kan bli flera tapeter hemma hos mig, om jag hittar ett mönster som faller mig i smaken ;)
    Ha en fin ny vecka!
    kram Tini

    SvaraRadera