tisdag 12 maj 2015

Tapetfynd och äppelrosor.

Jag är så nöjd med mej själv i dag.
För jag har hunnit med så mycket.
Min lediga dag började jag med en 
aqua detox behandling efter den tyckte
jag att jag fick lite ny energi.
Så det blev länk med Ben och sen for jag
till tapetbutiken.
Jag hade som planer att köpa vit/ljusblå/beige 
randiga tapeter till skärisovrummet men nu
fick jag ögonen på rullar som slumpades bort.
Färgen ändrades men ack så sommarfräsch och
priset endast 9€/rulle istället för 58€ som var mitt 
andra alternativ, så nu får vi nya sovrumsväggar
för 45€ YES!



Där är en svagrosa rand så nu blir sängöverkastet vitt
och dynor i turkos, rosa och vitt.


I morse när jag läste igenom min blogglista så
hittade jag hos tant vit & beige ljuvliga äppelrosbakverk
och jag måste bara få pröva på det meddetsamma så nu
har dom kommit ut från ugnem.
Lite florsocker skall ännu pudras på bara dom svalnat.


Och in i ugnen for en köttfärslimpa med baccon, paprika och vitlöksfärskost.
Så nu skall jag duka bordet för min man kommer snart från jobbet
så får vi smaka på ''läckerheterna''.

Ha en bra fortsättning på dagen!
Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar