tisdag 1 juli 2014

Fröna som kom med posten.

6 mars fick jag femöringskottar per post som jag vunnit
via bloggen Huset bakom lindarna, nu har dom börjat
blomma eller egentligen en vecka sen kom dom första
blommorna.



Krukan i mitten skall få rosa blommor, sen när den börjar blomma.
Nu har jag 2 veckor sjukledigt för min sjuka axel, tiden blir lite lång
när man inte kan göra någonting. Jag som är van att hålla på med
någonting hela tiden och sen när regnet det bara fortsätter att ösa ner.
Det har blivit en del dvd filmer, tur att dottern varit hemma och hjälpt
mej att bära matkassarna från butiken.

Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Så roligt att de blommar, de rosa är lite senare av sig.
    Så tråkigt med sjukskrivning, men krya på dej och hoppas du får lite bättre väder!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera