söndag 16 mars 2014

Våra tre hem och olika stilar.

På söndagarna kommer det olika inredningsprogram på
tv. Det är intressant att följa med olika renoveringar  Det finns 
så mycket snyggt och olika stilar att det skulle vara svårt om man
nu skulle bygga, så skulle det vara jätte svårt att bestämma vad man 
skulle välja.
Så jag börja fundera på att hurudan stil som jag egentligen har och kom
underfund med att lite olika stilar i våra tre hem.
Så jag gick igenom lite bilder för att jämföra.


Köket i stan är ganska litet, men passlig storlek för två personer
och Ben. Vitt, grått och rött gäller här.


Köket på landet gillar jag nog kanske mest, för där finns rum för alla,
och där blir man oftast och sitta när vi även har gäster. Här går färgerna 
i vitt, brunt och beige.


I skärgårdshuset går köket i vitt och grönt, och förstås är det
bara på sommaren som vi vistas där.


Men bästa stället är nog verandan i skärgårdshuset.
Lite mera romantiskt är det här.


Sovrummet på landet går i grått och vitt, med lite stjärnor.


Sovrummet i stan även grått och vitt, och lite mera stjärnor.


Sovrummet i skärgårdshemmet, blått, vitt och beige.

Hoppas alla får en bra början på den inkommande veckan!
Kram, Monica

2 kommentarer:

  1. Så intressant! Mycket att hålla reda på där! Jag undrar också många gånger vilken stil jag har. Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Intressant att få se bilder från era tre hem och olika stilar. Ni har det så fint och ombonat .

    SvaraRadera