tisdag 3 december 2013

Sunshine Award.

Tackar, tackar Monica från http://tantvitbeige.blogspot.fi/
för min Sunshine Award. Måste läsa flere gånger att menar
hon verkligen mej. Det är inte så lätt att hitta på tio saker
som beskriver en själv, vilken denna Sunshine Award inn-
bär, det tog nog en timme att fundera ihop dessa.

Reglerna för Sunshine Award är:
* Använd Sunshine Award loggan i inlägget.
*Länka till den som nominerade dig.          
*Skriv tio saker om dig själv.                    
*Nominera tio bloggare som inspirerar och
förgyller tillvaron i bloggvärlden.            
*Lämna en kommentar på dessa bloggares
sida.


Här kommer tio saker om mej.

1. Familjen är mitt allt i allo.                              
2. Är en riktig gottagris,gillar allt som är sött      
och gott.
3. Är svag för inredningstidningar och alla tv-pr-
ogram som har med hem och renovering att göra.
4 .Älskar att ordna middagsbjudningar och att pla-
nera menu och dukningar.
5. Gillar att glädja jobbkompisarna med bakverk
alltid när bakandan faller på.
6. Handarbete och pyssel är nära mitt hjärta. Har
alltid något på gång och tusen ide'er som snurrar
i huvudet.
7. Är lycklig lottad med ett jobb i vilket jag får an-
vända mina inrednings ide'er och får följa med
kommande trender.
8. Har tre hem, fast min blogg heter MINA TVÅ
HEM, men har inte tänkt byta namn på den. Så
det finns alltid något att fixa.
9. Skämmer bort vår hund Ben med godsaker och
leksaker.
10. Är för det mesta på gott humör och tycker om
att skoja och skämta med mina vänner, för humor
måste det finnas här i livet.

Nu nominerar jag följande bloggare:

           Bara det ljuvligaste.                      
Så vitt jag vet.                    
Tinis vita hem                    
 Min vardag och mina tankar.
Hällkulla                            
På Kvarnbacken                
 Lyckoslanten.                    
Ericas vita drömmar          
 Lindas lantliga                    
HannazLiv                        

Kram, Monica
           
     

               














7 kommentarer:

  1. Tack tack.. Få se vad det blir av den utmaningen.. Härligt att läsa om dej ! Ha det så bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!

    En fin adventstid önskar jag dej! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kul att läsa lite mera om dej!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Tack för awarden :)
    Ha en trevlig självständighetsdag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  5. Tack för awarden och grattis till dej :-)

    Önskar dej en riktigt fin självständighetsdag !

    Kram, Susanne

    SvaraRadera
  6. Tack för utmärkelsen! Kul att läsa dina tio saker, men är sååå dålig på att hitta nåt att skriva själv. Måste grunna på det. ;-) Trevlig självständighetsdag till dig också!

    SvaraRadera
  7. Tack sötaste Monica! Oj, vad glad jag blev över utmärkelsen!

    SvaraRadera