måndag 2 december 2013

Förbaskade halka.

Nu har vi snöväder, men jag kom trots det med cyckel
hem från jobbet. Allt gick bra men sen skulle jag ut med
Ben och det hade kommit snö på isen som fanns och det
var ju klart att jag drog omkull, och alltid skall man ta i sej
med handen, så nu har jag sjuk handled och det passar nu
inte alls för jag började sticka på en julklapp igår kväll 
och tänker nog fortsätta ikväll. Så nu har jag smörjat med
Hot and cold kräm hoppas det hjälper, för det brukar
hjälpa mot allt möjligt.


Så här såg det ut på våran gata.


Måste säkert skaffa bråddar till skorna.
Ha det så bra!
Kram,  Monica

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag sett på allt ditt vackra pyntande och hur det ser ut på din gata. man borde verkligen ta på sig bråddar, åtminstone jag som börjar ha år på nacken. ;o)

    SvaraRadera
  2. Efter att i två olika omgångar skadat stukat vristen på båda mina fötter så går jag nu ingenstans utan mina bråddar :-) Tog över ett år första gången jag stuka foten att få den i skick igen...så jag aktar mej noga för att det ska hända igen.
    Kram, Susanne

    SvaraRadera