lördag 8 december 2012

8 dec. Ljusbollen.


Hittade idag den här ljusbollen i vedlidret , skaffade den
ifjol och hade den då och hänga men iår får den stå i mitt
stjärnämbar.


Var för en stund sedan i skogen och plockade enris och granris
men där var så mycket snö att stövelskaften inte riktigt räckte
till. Men jag behövde material till en krans så det var bara att 
traska på.


Men vackert är det.



Mina hyacinter blommar för fullt och doftar såååå gott.

Sen en FRÅGA, skulle någon ha några goda tips vaD man
skulle kunna väva på en liten barnvävstol. Jag köpte den åt vår dotter
när hon var liten och tycker att det är synd att kasta bort den, men kommer
inte på vad jag skulle kunna göra.
Nu skall jag laga en en- granriskrans, meddan ni funderar på några tips åt mej.

Trevlig lördagskväll åt er !
KRAM, ,MONICA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar