måndag 22 februari 2016

New Coast Design.

Det är märket på dom ljuvliga sommartextilierna
som jag köpt in till affären jag jobbar i.
Högklassig bomull har använts till dessa produkter.

Ljuvliga dynor till sommarhemmet, stugan eller båten.


Färgskalan går i vitt, beige, blått och som uppiggare en fräsch röd.



I samma färger och mönster rejäla bomullskassar.
Kass att ta med till stranden eller matbutiken.


Påslakan och kökstextilier kommer också till salu.
Bilderna som jag visat är tagna från båtmässan som varit
i Helsingfors 15-21.2 och jag har fått lov att använda bilderna
för dom är tagna av en som har bloggen Haaveena hyvä kuva,
så tack för dem, när jag inte själv hade tillfälle att besöka mässan.
Men jag ville visa dessa fina produkter som kommer att finnas
till salu från slutet på mars.

Ha en bra vecka!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Fräscha och fina kuddar som passar perfekt i båt och stuga :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera