söndag 29 mars 2015

Sommartid och påskdekoration.

Nu har vi då vänt klockorna mot sommartid  igen.
Dimmigt och disigt har det varit hela dagen.
Nu har då alla påskdekorationer kommit fram.
Jag älskar mina gamla väggbilder med påskmotiv.
Jag tror inte att det finns i många hem sådana mer.
De är så vackra motiv att man blir på gott humör.


När jag ser på den här bilden så tänker jag alltid på vårt
skärgårdshus där finns likheter med vårt hus.





Grönt är en sådan färg som inte finns av i vårt hem, men
till påsk kan en löpare nog få gå i grönt.



Kvistarna har fått gröna blad.


Hittade först inte mina små ljusskålar
så det fick bli två små glas i stället.


Men sen hittade jag dem.




Trevlig söndagskväll åt er alla!
Kram, Monica

1 kommentar:

  1. Underbara påskväggbilder ! Jag tog också fram min låda med påskpynt idag. Ska sätta igång och pynta nu....fick inspiration av dej :-)
    Kram, Susanne

    SvaraRadera