fredag 14 februari 2014

Vändagen.

Vill önska alla  en trevlig vändag!
Det har inte funnits tid eller ork för vänkortspyssel i år, och
korten i butiken har ej heller blivit köpta.
Jobbet har tagit alla krafter ur en. Att planera och förverkliga
800 kvadrat affärsutrymmen är inte så lätt, alla går på övervarv.
Hälften har jag fått gjort och andra hälften återstår, 2 veckor tid
har jag till detta.
Men med denna blombild vill jag önska er ett trevligt veckoslut.



Och ännu en bild av Ben från igår, när han njöt bland
dynorna på soffan.


Kram,
Monica och Ben

4 kommentarer:

  1. Söta Ben <3 Jag ser att du har en dyna som skulle passa till filten som jag har i vår soffa. Jag köpte först filten och när jag skulle köpa dynorna så var de slut :-)
    Trevlig vändag till dej .
    Kram från Susanne

    SvaraRadera
  2. Glad vändag till dej ! Förstår att det är mycket på ditt jobb nu.. Skall sticka mej in nån dag..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Ha en fin helg! Så fin han är Ben där han ligger! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Det låter som om du har jobb över öronen! Känner att jag inte heller hinner titta in till alla fina bloggvänner. Nu ska du ha det så bra och Lycka till med ditt projekt och vila däremellan! ♥

    SvaraRadera