onsdag 3 juli 2013

Loppisfynd från egna förråd.

Det är tur att man inte behöver gå på loppis, för att
fynda gamla korgar, glasburkar och flaskor.
Har igen rotat i uthusen och hittat allt möjligt skojigt.
Gamla fönster, emaljfat mm. till dessa har jag  redan
kommit på vad jag skulle kunna återanvända dem till.
Här bilder på mina fynd.





Nu skall ja trimma mina geniknölar så får vi se vad jag hittar på.

Ha en bra fortsättning på dagen!
Kram, Monica

OBS 20.000 BESÖK på bloggen
överskreds idag. TACKAR!!!!!

4 kommentarer:

  1. Helt otroligt vad mycket fint du har fyndat! Blir riktigt avundsjuk! Grattis till alla besök! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Ja sannerligen, du behöver inte gå på loppis!
    Fina saker som du har hittat där!
    Grattis till dina 20 tusen! ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till besöken :) och vad fina fynd du grävt fram.

    Ha det det bra
    Monica

    SvaraRadera
  4. Ska bli spännande att se vad du ska göra med fönstren. Har nämligen ett par själv, som jag funderar på vad jag ska göra med :)

    SvaraRadera