fredag 31 maj 2019

Nya koppar och lite blommor.

När jag ser muggar eller koppar som jag gillar
så kan jag inte låta bli att köpa.
Som nu dessa stjärnkoppar med fat.
Trodde ren att jag kommit över med det
här med stjärnor, för här i ett skede så hade jag stjärnor på
gardiner, dynor,mattor, scarfar, muggar,nattlinne och morgonrock.
Men som sagt så nu har jag köpt koppar som är blå/vita
min sommar färg :)




Ett dussin blev det för jag tänkte att min mans födelsedag
närmar sej så då kan jag duka med dom nya kopparna.


Jag har kvar mina favorit mysplagg så nu matchar jag
bra ihop med kopparna när jag dricker morgonkaffe.
Det är klart att nattlinne och kärlen skall passa ihop :)

Nu är det den tiden på året som blommorna börjar
hitta hem till oss, varje dag en kass så känns det inte
så mycket.
I dag blev det pelargoner och lobelior mina favorit blommor.
I morgon tänkte jag inhandla några blomm-amplar.





Nu bastu och god natt!

Kram, Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar